آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

درمان غرغر

1392/9/20 11:41
نویسنده : مامان آرشیدا
525 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدتی بود که آرشیدا خیلی غرغر می کرد و خیلی کلافمون کرده بود همش دنبال یه راه حل می گشتیم تا خوب بشه از تنبیه و کم محلی گرفته تا قصه و مهربونی و ...ولی نتیجه اثربخشی نداشت  تا این که یه روز که مرخصی بودم و توی خونه بودم یه کاری کردم کارستون ....

سه تا کاغذ برداشتیم و روی یکی نوشتیم خنده و عکس یه بچه خنده رو خنده

،روی بعدی گریه و عکس یه بچه گریه روگریه

 و سومی غرغر با دوتا عکس برای غرغرکلافه

و این سه تا برگه را به دیوار چسبوندیم و جایزه تعیین کردیم که البته نوع جایزه را خود آرشیدا تعیین کرد و قرارشد هرچی برگه خنده بیشتر پر بشه جایزه بگیره و یه مداد هم گذاشتیم و هر بار که آرشیدا می خندید یه علامت توی خنده میذاشت .البته وقتی غرغر می کرد بلافاصله می خندید تا خنثی بشه و نخواد علامت توی غرغر بذارهتعجب

 این شد که کم کم به نتیجه شگفت انگیز این روش پی بردیم و جالب این که وقتی رفتیم اصفهان ،دوباره نق نق شروع شد و دوباره از همین روش برای خونه اصفهان هم استفاده کردیم و معجزه شد والان هم واقعا خوب شده و دیگه نق نق و غرغر نمی کنه .اگه این مشکل را دارید امتحان کنید .... چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیامهر
21 آذر 92 18:38
دوستم :مخترع باهوش روانشناس زبل به شما افتخار میکنیم
مامان آرشیدا
پاسخ
ممنون به خاطر این همه احساس ،یه لحظه یاد پرفسور بالتازار افتادم
اکرم مامان رها
22 دی 92 17:21
سلام عزیزم وبلاگ جالبی دارید ف و این پیشنهادتون هم فکر کنم خیلی خوب باشه حتما ازش استفاده میکنم ف با اجازه لینگ شدید
مامان آرشیدا
پاسخ
ممنون عزیزم،فقط فکر کنم آدرست درست نیست چون نمی تونم تو وبت برم عزیزم .