آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

اولین برف زمستونی

1392/9/19 12:19
نویسنده : مامان آرشیدا
484 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب موقع نماز آرشیدا جونم داشت دعا می کرد :خدایا یه عالمه برف بیاد زیاد زیادا تا فردا من لباس خرسیم را بپوشم و آدم برفی درست کنم ...

دو،سه ساعت بعد با خنده و دست زدن  آرشیدا متوجه شدم که دعاش مستجاب شده هورا

موقع خواب هم پرده ها را زده بود کنار وخوابیده در حال تماشای منظره باریدن برف از آسمون بود .

 با بزرگ شدن آرشیدا و تجربه کردنش من هم در حال بزرگ شدن هستم با لحظه لحظه شادیهای بچه گانش من دارم خودم را و کودک درونم را که کاملا بیرحمانه فراموشش کردم را پیدا می کنم و نوازشش می کنم .حالا حس بهتری دارم ،دارم از سختگیریها و بهونه گیریهای بی موردم کم می کنم تا کودکم در کنار من کودک باشه و من والد تند خو در کنار روحیه لطیف کودکانه خورشیدم نباشم .امیدوارم قولی را که به خودم دادم را فراموش نکنم وبتونم به کسانی که واقعا دوستشون دارم ابراز علاقه بکنم .لبخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
20 آذر 92 10:14
الاهی همیشه خوش باشی خوشگل خانم
مامان آرشیدا
پاسخ
ممنون دوست عزیزم امیدوارم همه بچه هاهمیشه سالم و شاد باشند که از شادیشون ماهم شاد باشیم .