آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

قربون چشمات

1392/9/11 8:43
نویسنده : مامان آرشیدا
548 بازدید
اشتراک گذاری

حدود دوهفته ای هست که به خاطر آرشیدا ناراحتم ولی حالا کمی به اوضاع مسلط شدم و به اصطلاح کنار اومدم با موضوع .البته آرشیدا هنوز نمی دونه .....

قضیه اینه که مدتی علامتهای اپتومتری را با آرشیدا کار می کردم تا برای معاینه چشم ببرمش تا اینکه به یه چشم پزشک مراجعه کردیم و البته خیلی با بی حوصلگی معاینه کرد و گفت چشماش آستیگماته .

نصفه کاره به علت بی توجهی دکتره احمق وشلوغی اونجا را رها کردم و از یه متخصص دیگه وقت گرفتم و دکتر بعد از کلی معاینه گفت هر دو چشمش یک درجه آستیگماته وقرارشد سه روز قطره بریزیم و دوباره ببریمش .البته دکتر توضیح دادند که چون هر دو چشمش مثل همه مشکل تنبلی پیش نمیاد .

البته تصمیم گرفتم ببرمش پیش دکتر خودش و هر نظری که داد را قبول کنم .

آرشیدا خودش خیلی مواظب چشماش هست و چون براش توضیح داده بودم که مدت تلویزیون دیدن و سی دی دیدنش باید محدود باشه خودش بین برنامه ها انتخابی کارتون نگاه می کرد و فاصله مجاز را از روی گل قالی که نشون شده بود رعایت می کرد و  خیلی چیزها و مثلا هویج را به خاطر اینکه چشمای قوی داشته باشه می خورد.باورش برام سخت بود که با توجهات من و بابا اسی به این قضیه این اتفاق بیفته .البته دکتر گفت بازگشت پذیره و امیدوارم خوب بشه تا مشکلی در بروز توانائیهاش پیش نیاد . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کیامهر
12 آذر 92 14:27
عزیز دلم دخترگلم . سیما جون ناراحت نباش ایشالا برطرف میشه. این مشکل در بین بچه ها خیلی زیاد شده . نمی دونم دلیلش چیه روی ماه آرشیدا گلی را ببوس
مامان آرشیدا
پاسخ
ممنون خاله جون ،ممنونم از دلداریت .من هم امیدوارم خوب بشه .
مامان انیسا
12 آذر 92 19:56
ما اپیم خوش خال میشیم بهمون سر بزنید
مامان آرشیدا
پاسخ
حتما سر میزنم حتما
مامان انیسا
13 آذر 92 19:00
سلام خوش حال میشم به من ودخملکم سر بزنید وبا نظراتتون ما رو شاد کنیدمی تونم بپرسم دلیل اون نیشخند در پاسخ کامنتم چی بوده جسارت نباشه فقط یک سوال برام پیش اومد
مامان آرشیدا
پاسخ
عزیزم قصد جسارت نداشتم می خواستم به سبک سنجد بخونیش .سنجد را که میشناسی عروسک کارتونی را میگم ...برمی گردم ...حتما .
مامان انیسا
17 آذر 92 13:41
سلام دوست خوبم اپ کردیم منتظرتونییییییییم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 آذر 92 10:16
ایشالاه خوب میشه عزیزم خدا را شکر از بچگی تحت مراقبته ایشالاه به زودی خوب میشه
مامان آرشیدا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا