آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

سفر به مشهد

1392/9/9 23:03
نویسنده : مامان آرشیدا
571 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدتی تاخیر برگشتم به دوستان مجازی و غیر مجازی سری بزنم .هفته گذشته یه هفته عالی بود .فارغ از همه نامردیها وبی اعتمادی وبی کفایتی..همه خصوصیات بد زمینی را رها کردیم و رفتیم پابوس امام رضا .دلتنگی عجیبی داشتیم و خسته از همه چیز .به طور معجزه آسائی بلیط گرفتیم و از همه چیز دل کندیم .واقعا عالی بود .از شنبه تا 4شنبه .با اینکه یه سرماخوردگی هم پیدا کردم که مدتی خونه نشینم کرد ولی خیالی نبود کلی درد دل کردم با امام رضا و کلی روحیه گرفتم و دل کندن خیلی سخت بود و امیدوارم هر کی دلتنگه زیارت امام رضا نصیبش بشه .

واما آرشیدا ...

دخترم سومین باری بود که زیارت امام رضا میرفت ولی بیشتر مشتاق بود با باباش بره توی حرم تا خانوما لهش نکنند از قسمت زنونه بیزار بود و البته به نفع من هم بود .چندین بار بیشتر با من نیامد و خیلی قشنگ چادر به سر نماز می خوند و زیارت می کرد و دعا میکرد .

سفر این بار ما فقط به زیارت گذشت و جاهای تفریحی نرفتیم و فقط یه بار باغ وحش رفتیم که برای آرشیدا خیلی جالب بود و دیدن حیوانهای داخل قفس برای من اصلا خوشایند نبود ودلم برای بیچاره ها سوخته بود ولی دیدن شیر و پلنگ و گرگ و ببر و روباه وخرس و شامپانزه ومیمون و ....برای دخترم جالب بود .

روز آخر سفر بعد از دعای وداع به خونه دوست قدیمی دوران دانشجوئی رفتیم و شب خوبی را در کنار هم گذروندیم و بچه ها با هم بازی کردند و آرشیدا هم حسابی شیطونی کرد .جای همتون خیلی خالی بود .یه عکس خوشگل هم از آرشیدا گرفتیم که عکسها را بعدا میذارم .

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه ترجانی
9 آذر 92 9:38
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلک برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد دارم. بیمه تامین اتیه برای کوچولوتون. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 آذر 92 9:58
زیارت قبول مامان و ارشیدای خوشگلم ممنون عزیز دلم .
مامان کیامهر
12 آذر 92 14:30
زیارت قبول ! خوش به سعادتتون .جای ما خـــــــــــــــــــــــــــالی
مامان آرشیدا
پاسخ
جاتون خیلی خیلی خالی بود ،خیلی دلم می خواست با هم همسفر بودیم اینطوری خیلی بیشتر خوش می گذشت .ایشالا دفعه بعد