آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

سوراخ کردن گوش

1392/6/25 11:49
نویسنده : مامان آرشیدا
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام ،بالاخره گوش آرشیدا را سوراخ کردیم .پرنسسم مدت زیادی بود که گوشواره می خواست ولی من دوست نداشتم گوشش را سوراخ کنم و بابائی هم با من هم عقیده بود تا اینکه جشن جمعه دخترکم را به این فکر واداشت که خودش دست به کار بشه .

دیروز ظهر که زنگ زدم خونه آرشیدا گفت :مامان میشه خاله سهیلا گوشم را سوراخ کنه و من با تعجب گفتم نه تعجب.ووقتی با پرستارش حرف زدم دیدم قضیه جدیه و یاد این گفته قدیمی افتادم که ادمهای نادان شجاع هستند و پرستارش با اصرار گفت کاری نداره با سوزن سوراخ می کنم وقتی عصبانیت منو دیدعصبانی (البته در اون لحظه احساس کردم شوخی می کنه )منصرف شد .

دیگه اینطوری شد که عصر بابابائی دست دخترمون گرفتیم و رفتیم مطب همسایمون که متخصص اطفاله،یعنی بابای دوقلوها (کیانا و کیارش )و با دستگاه و به روش کاملا استاندارد بدون خون و خونریزی گوشش سوراخ شد و یه جفت گوشواره پوست پیازی آمریکائی زینت بخش گوشش شد .البته  با این عملیات دیگه رویای پسر شدن فعلا منتفی شد..چشمک

سوراخ کردن گوش آشیدا

این پروزه هم به خوبی و خوشی به پایان رسید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کیامهر
25 شهریور 92 12:57
مبارکه عشقم پس میشه دیگه واست انگشتر اورد؟؟؟


بعله کی میارید ؟زود باشید دیگه طاقت نداریم .(از طرف مادر زن هول )