آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

پائیز

1392/6/30 10:10
نویسنده : مامان آرشیدا
244 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه تابستون هم تموم شد و رسیدیم به ماه عزیز مهر .ماه من ،ماه بابائی ،ماهی آمیخته با اضطراب و زیبائی ،هنوز مثل دوران مدرسه شوق و اشتیاق پرواز وحس عجیب  آموزش ،ماه عشق ورزیدن وماه ما شدن ................ .یک شب پائیزی ،برگها رنگ عقیق ،رنگ حنا .......

هنوز حس عجیب کودک اول دبستانی در لحظه جدا شدن از مادر و وارد اجتماع شدن وحس اول مهر در ورود به دانشگاه و حس تلخ جدائی از تحصیل و شیطنتهای دوران دانشجوئی ودوری از دوران بی خیالی .شروع دوران انتقال از پشت صدلی دانشجوئی به پشت میز و نگریستن به گذشته خود ،به شیطنتها و نامه نگاریهای سر کلاس استاد و چه احمقانه فکر می کردیم که استاد متوجه نمیشه ....

دیشب خواب عجیبی دیدم از دوران دانشجوئی .امتحان پایان ترم اکولوژی دریا و امتحان پایان ترم با استاد محبوبی عزیز و چقدر ناراحت شدم وقتی شنیدم استاد محبوبم مبتلا به بیماری پارکینسون شده ونمیتوانم لرزش دستهای اون استاد باوقار را تجسم کنم .....لعنت به تو ای دنیا و لعنت به جسمهای نحیف ما ...

بار الها سلامتی و طول عمر برای تمام کسانی که بودنم را مدیونشان هستم آرزو می کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کیامهر
31 شهریور 92 11:22
وااااااااااااای سیما دکتر محبوبی! باورم نمیشه !چه بد ! آخه چرا ؟ از کی؟ وای خدا


آره سودابه جون ،مریم امیدی گفت .من هم خیلی ناراحت شدم .