آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

اولین شنا

1392/6/7 11:01
نویسنده : مامان آرشیدا
197 بازدید
اشتراک گذاری

 دیروز که از سر کار اومدم تو خواب بودی و من هم کنارت خوابیدم ولی یه ربع بعد با نوازشها و بوسه های ناز تو از خواب بیدار شدم که معصومانه ابراز عشق می کردی و چه زیباست لحظات سرشار از احساست .

بعد گفتی مامان قول دادی ببریم استخر ..... میبریم ؟

گفتم بعله .آخه قول دادم .و اینطوری شد که رفتیم ...

 برای اولین باری بود که با هم رفتیم استخر ،البته خاله سهیلا هم بود .وبا وجوداینکه ورود زیر ٥سال ممنوع بود ما دخترک ٣سالمون را بردیم تو .و نوبتی مواظبت بودیم . خیلی دوست داشتی و توی آب شنا می کردی .البته یه بار هم خیلی خدا رحمت کرد چون رفتی پیش خاله سهیلا که توی جکوزی بود و لیز خوردی توی حوض جکوزی ومن مثل همیشه بی تحرک و فقط یه داد زدم . که خاله از آب درآوردت .نمی دونم این واکنش من در لحظات خطر طبیعیه یا نه من که خیلی از خودم بدم میاد. چون در این لحظات که باید سرعت عمل داشته باشم توان حرکتم را از دست می دهم نمی دونم باید چه کار کنم شاید هم چون دور تر بودم این واکنش سریعتر به نتیجه می رسید و خاله که کنارت بود زودتر متوجه میشد .نمی دونم از دیروز هر چه به خاطر میارم نگران میشم .البته خدا را شکر به خیر گذشت و خودت هم زیاد نترسیدی .

بعد در راه برگشت هم خیلی پر انرژی با هر آهنگ توی ماشین می رقصیدی .

دوستت دارم فراوووووووووووووووووووووووووون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرشيدا قند عسل
10 شهریور 92 8:59
فداي تو دختر شناگرو مهربونم
خدارو شكر كه به خير گذشته مامان خانومي خودت رو ناراحت نكن مطمئنا اگه خاله آرشيدا پيشش نبود بدون اينكه متوجه بشي ميدويدي واينكه فقط داد زدي كاملا طبيعيه چون ميدونستي كسي نزديكترش هست كه ميتونه كمكش كنه اين تجربه رو هم من داشتم اصلا ناراحت نباش.



ممنون از دلداریت .آرشیدا گلی را ببوس .
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 شهریور 92 10:08
الاهی مامان خیلی مواظب باش خدا را شکر به خیر گذشته مامان نگران نباش منم همینطورم نمی دونم چرا موقع خطر همینطور خشگم می زنه قدرت حرکن ندارم ایشالاه بلا و افت از تون دور باشه و همیشه سلامت باشیدنازی خانم مواظب خودت باش مامان جون مهربون خیلی نگران میشه


ممنون مامی جون .لطف کردید دلداریم دادید ولی دارم سعی می کنم سرعت عملم را بالا ببرم .
مامان شاران
16 شهریور 92 11:13
روز دختر به ارشیدا گلم تبریک میگم ایشالله همیشه سلامت باشه


ممنون عزیزم ،به شاران جونم هم تبریک بگید و ببوسیدش .
مامان یزدان
18 شهریور 92 11:55
عزیزم تولد یزدان کوچولو هستش خوشحال می شم به وبلاگ یزدان جون بیای و با نظری که به یزدان هدیه می کنی ما رو خوشحال تر کنی.