آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

دوست خیالی

1392/6/4 12:20
نویسنده : مامان آرشیدا
209 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم تازگیها یه دوست خیالی داره که خیلی دوست خوبیه و خیلی هم دوستش داره .خیلی مودبانه باهاش صحبت می کنه و فکر کنم آدم خیلی مهمیه .جالب اینه که فارسی بلد نیست و باید باهاش انگلیسی حرف بزنیم .البته آرشیدا باهاش فارسی حرف می زنه .اسمش امیر حسین و هر کاری انجام میده میگه امیر حسین گفته باید این جوری باشه . بعضی وقتا توی خونس و باهاش حرف می زنه ولی ما نمی بینیمش .بعضی وقتا میگه مامان موهاتو خوشکل کن که امیر حسین بگه به به چه مامان خوش تیپی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیامهر
5 شهریور 92 8:34
الهییییی ! دوران تخیل بچه ها عاشقم
سیما جون امیر حسین شاید داداش آینده آرشیدا باشه !نظرت چیه؟؟


اگه اینطوریه که من باید یه دوجین خواهر و برادر براش بیارم .هر روز یه دوست خیالی جدید و به استحضارتان برسانم که امیر حسین دختره !!!
آزاده
5 شهریور 92 9:57
آیا پدر و مادر یک کودک مرداد ماهی هستید؟ شما یک رئیس به دنیا آورده‌اید! در یک بعدازظهر معمولی صرفا برای رفع کسالت، به نزدیک‌ترین پارک اطراف منزل خود رفته‌اید و روی یک نیمکت خوشرنگ نشسته‌اید و بازی بچه‌ها را نگاه می‌کنید. چیزی که مقابل چشمانتان اتفاق می‌افتد، بسیار جالب توجه است. در جمعی کودکانه همه بچه‌ها دنباله‌رو یکی از دوستان کوچک خود هستند. آن یک کودک خاص شاید جثه ریزی داشته باشد اما کمی که دقیق‌تر می‌شوید به خوبی درمی‌یابید‌‌ همان کوچولوی مورد نظر که پیشِ روست و بقیه هم دنباله‌روی او، چنان به حکمران مطلق این جمع کودکانه تبدیل شده که در واقع کسی جرات نمی‌کند در مقابل خواسته‌های او جز تسلیم، واکنش دیگری نشان دهد. خب! شاید موضوع برای‌تان جالب شده باشد و بخواهید در این مورد بیشتر بدانید اما در حقیقت اولین چیزی که لازم است بدانید این است که شک نکنید آن کودک پیشرو یک کوچولوی مردادی است! شیرکوچولویی که ریاست و حکمرانی در او یک امر ذاتی است!
مامان یزدان
18 شهریور 92 10:06