آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

زلزله

1392/2/4 12:12
نویسنده : مامان آرشیدا
217 بازدید
اشتراک گذاری

*داشتیم میرفتیم بیرون توی ماشین آرشیدا عقب نشسته بود که بابا دور زدند یه دفعه آرشیدا با عصبانیت گفت :بابا چرا منو می افتونی ؟!!!

*مکالمه آرشیدا با کیارش همسایه ٧ساله:

یادته کوچولو بودی دندون نداشتی .مامان هم تو دل من بود٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ .سبز

*دیروز آرشیدا گفت: مامان من امتحان دارم دیگه وقت کارتون دیدن ندارم .امروز تنهائی بره ناقلا را ببین !

وامروز صبح که متاسفانه آرشیدا زود از خواب بیدار شد و قبل از اومدن پرستارش می خواست با من بیاد سر کار .خیلی گریه کرد تا مجبور شدیم باخاله سهیلا از خونه بیام بیرون و بریم کتابفروشی و با خریدکلی کتاب برش گردونم خونه ولی کلی دلم براش سوخت .(البته بیشتر برای خودم ...)

راستی امروز صبح ساعت ٧.٥زلزله اومده بود گلپایگان ،ما هم کمی لرزیدیم ولی من اصلا احساسش نکردمچون هوا سرد بود و همینطوری می لرزیدم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)