آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

پرستار جدید آرشیدا

1392/2/2 13:46
نویسنده : مامان آرشیدا
273 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از عید که به خونسار برگشتیم آرشیدا دیگه پرستارش را قبول نکرد و تا حدود یه هفته پروژه داشتیم و من هر روز مجبور بودم مرخصی بگیرم و به خونه برگردم تا عزیز دلم را آروم کنم . خلاصه هر روز یه برنامه داشتیم یه روز بردمش مهد ،مهد خوب بود و بابچه ها بازی می کرد ولی به محض اینکه منو نمی دید شروع به گریه می کرد .آرشیدا برای ما توضیح می داد که من بزرگ شدم و پرستار نمی خوام یا خودتون بمونید یا من می رم دانشگاه !دیگه داشتم تصمیم می گرفتم که مرخصی بگیرم و خودم پیشش بمونم که  مشکل به دست مادر شوهر مهربون حل شد .مامان جون چند روز مهمون ما شدند و همزمان پرستار آرشیدا هم می آمد تا اینکه مامان جون گفتند :پرستارش شور و حال وشیطنت نداره و زیاد باهاش بازی نمی کنه و آرشیدا قبولش نداره  و هر کاری که میکنه بهش میگه شمابلد نیستید !یه پرستار جدید گرفتیم  که  مربی نقاشیه و مامان جون تائیدش کردند  . و فعلا باهاش خوبه و خیلی شادتر از قبل شده .پرستار جدید برنامه کاری داره و حتی برای صبحانه دادن هم برنامه داره که برای آرشیدا جالبه .امیدوارم با پرستار جدیدش بهش خوش بگذره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)