آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

تبریک روز مادر

1392/2/11 12:02
نویسنده : مامان آرشیدا
233 بازدید
اشتراک گذاری

متن بهترین و پرمعناترین پیامکی که امسال به مناسبت روز زن دریافت کردم از این قرار بود :

خوشبختی یعنی؛ خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرام بخش دیگران باشد و تو آنقدر خوشبختی که خدا تورا مادر آفرید .

بخش اول این جمله یعنی آرامش را من در وجود مادرم یافتم و خوشبختی را در وجود دخترم .من واقعا خوشبختم که هم از وجود پر آرامش مادر و هم از لذت مادر بودن بهره مند م و به خاطر این نعمت شاکر خداوند هستم .مخصوصا الان که از مامانم دورم بیشتر و بیشتر به این آرامش نیاز دارم ٠

خدایا پدر و مادر این فرشته های دوست داشتنی را در پناه خودت حفظ کن و نعمت سلامتی و شادی و عمر باعزت و طولانی به آنها عطا کن .آمین

و از همسر عزیزم که این روز را به پرخاطره ترین و زیباترین روز برایم تبدیل کرد ممنونم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)