آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

این روزهای آرشیدا

1391/8/29 18:29
نویسنده : مامان آرشیدا
208 بازدید
اشتراک گذاری

آرشیدا خیلی خانوم شده ،کلی شعر یادگرفته و کلی کارهای جالب می کنه .دیروز صبح باهم توی حیاط بازی کردیم بادوم شکستیم و قدم زدیم وبعد هم باغبون مهربون اومد حیاط را آماده کاشت گل کرد علفها و برگها را جمع کرد و سوزوند وقتی رفت من و آرشیدا رفتیم پای آتیش و کلی بازی کردیم سیب زمینی توی آتیش گذاشتیم و کلی ذوق کرد آرشیدا اینجا را خیلی دوست داره . راستی آرشیدا خیلی کم انگشتش را می مکه و داره آرزوی من برآورده می شه . اینجا یه گربه داره که هر وقت آرشیدا دستش را توی دهنش می کنه میاد البته گربهه آرشیدا را خیلی دوست داره و مواظبشه ولی خیلی خوب جواب داده و در حالت بیداری و موقع خواب انگشتش را نمی مکه فقط توی خواب که اگه در حال مکیدن انگشتش را از دهنش در بیاریم دیگه نمی مکه .

کارهای جالبش (البته اشتباههای جملات ما ):

دیروز می خواستیم بریم بیرون ،کنار ماشین به آرشیدا گفتم زودبپر بالا تا بریم. دیدم کنار ماشین بالا و پائین می پره .اولش تعجب کردم بعد فهمیدم برداشت آرشیدا از بپر بالا این بوده،

امروز روی کابینت نشسته بود و من کنارش بودم می خواستم برم کنار سینک ظرفشوئی برای همین به آرشیدا گفتم خودتو سفت نگه دار نیفتی . دیدم دستش را به حالت دست به سینه گرفته و با دستای کوچولوش کنار لباسش را سفت گرفته خیلی تعجب کردم ولی دیدم منظور حرف من را اینطور برداشت کرده و خودش را سفت گرفته بود ،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیامهر
30 آبان 91 13:01
سلام سیما جونم خوبی الهی چقدر دور شدی ! دلمون واستون یه ریزه شده ! آرشیدای بامزه گل راببوس . مشتاق دیدارتون هستیم.ایشالا هر جا هستی شاد و سلامت باشین.


سلام عزیز دلم ،ما هم همینطور ،حالا باز هم خوبه این نی نی وبلاگ هست تا از هم خبر بگیریم .عکسهای گل پسر چقدر قشنگ شده بود ببوسش .


بایوتک
4 اردیبهشت 92 12:15
با سلام براي تبادل لينک ،رتبه بهتر جستجو در گوگل و افزايش بازديد ، ما را با نام "نرم افزار حسابداري قرض الحسنه" و آدرس www.biotechsoft.blogfa.com بصورت پيوندهاي وبلاگتان معرفي نماييد سپس در نظرات وبلاگمان اعلام نماييد تا ما هم شما را معرفي کنيم گروه نرم افزاري بايوتک