آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

شیرین کاریهای سفر

1391/5/23 9:22
نویسنده : مامان آرشیدا
247 بازدید
اشتراک گذاری

کلمه ای که تازگیها دخمل گلم خیلی استفاده می کنه و بعد از هر خوردنی همراه مسواکش می خواد "خندون دندونه"یعنی خمیر دندون !

یه روز باهم رفته بودیم پیاده روی ،پروانه رو دیدیم به آرشیدا نشون دادم و گفتم پروانه چی می خوره ؟گفت :شیره گل ،زنبوره چی کار می کنه ؟عسل درست می کنه .عسلو کی می خوره؟ خرسه و آرشیدا شتر چی می خوره ؟گفت :خار می خوره ،خلاصه تا رسیدیم به گاوه که توی دامنه کوه ما ما می کرد به آرشیدا گفتم مامان جون گاوه چی می گه ؟گفت می گه "چه جوری بیام پائین (با صدای کلفت )!

یه روز خیلی مه بود و تا پشت در ویلا مه شده بود .آرشیدا در را باز کرد و دید داره مه میاد تو با عجله گفت "مامان مامان بیا داغا دارن میان تو" گفتم چی ؟گفت:" چایا دارن میان تو "منظورش بخار ی بود که تا اون موقع فقط روی چایی داغ دیده بود .

قبلا وقتی دختر گلم خیلی احساساتی میشد می گفت  مامان جونم ،مامان خوشل ،و خودش رو لوس می کرد ولی تازگیها به این ابراز احساسات "مامان خله" هم اضافه شده که فکر کنم از بس خل بازی در آوردم براش و این مدت مثل یه بچه باهاش بازی کردم این نشان افتخار اضافه شده.

بعد از برگشت از سفر مامان منیر به آرشیدا گفتند مامان کجا رفتی گفت دریا ،گفتند شنا هم کردی گفت نه، آب داشت ! 

با هم رفتیم خرید و آرشیدا یه 2000تومانی در ازای خرید یه بستنی به فروشنده داد و فروشنده هم 1500تومان بهش پس داد . دخترم با تعجب گفت: عموجون  چرا دوتا پول می دی یکیش بسه !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پریسا
28 مرداد 91 9:26
ماشالله به این دخمل ناز باهوش و شیرین زبون.
مامان پریسا
28 مرداد 91 9:27
سلام مامانی اگر دوست داری بیشتر با هم دوست بشیم بهم خبر بده


بعله مامان پریسا ،خوشحال شدم از آشنائیتون .
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 11:26
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
شنتیا
29 شهریور 91 8:42
عزیز دلم شیرین زبونم ،الهی من فدای خندون دندون گفتنت برم .
پارمیدا
29 شهریور 91 8:43
الهی همیشه لبت خندون ودلت شادباشه موش موشی جون
مامان دیانا
29 شهریور 91 8:44
ماشااله دختر باهوشی دارید با اون قسمت داغا و چایا حسابی حال کردم .براش اسفند دود کنید .
مامان آرمیتا
29 شهریور 91 8:46
بیا و بچه بزرگ کن آخرش بهت میگه مامان خله !ولی قربون این شیرین زبونیها که باهمین حرف زدنشون دل ما مامانا را شاد می کنند ایشالا همیشه سالم باشند .


ممنون مهربونم .


مامان دریا
29 شهریور 91 8:48
عزیز دلم خوب دریا آب داره دیگه ،ولی دریای ما آب نداره میای همبازیش بشی ؟


باعث افتخاره ،آرشیدا هم دوست داره با دریای شما دوست بشه .