آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

قصه گویی

1391/5/3 10:47
نویسنده : مامان آرشیدا
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام  به همه دوستان گلم ،خیلی به ما لطف دارید و ماهم خیلی دوستون داریم .و اما آرشیدا چشمک

دیروز ظهر که رفتم خونه حسابی گرم بود و من هم خسته (خسته روحی نه جسمی ،دیگه تحمل این اداره و سر و کله زدن با آدمهای بی منطق اینجا را ندارم ،آخه جای من اینجا نیست نمی دونم تا کی باید تحمل کنم ،یه رئیس بسواد و یه مدیر کل بی منطق ،خدا کنه یه فرجی بشه  یه تغییری تو کار من ایجاد بشه ).ها ی یه کمی سبک شدم !

خلاصه اینکه بااین وضعیت زیاد حوصله نداشتم ولی آرشیدا منتظرم بود و وقتی رسیدم خونه گفت : بیا تاب بازی ،یه کمی تاب بازی کرد و بعد گفت برام کتاب بخون 2،3تا کتاب و دیگه من نفهمیدم ،خوابم برد یه لحظه بیدار شدم دیدم آرشیدا هم خوابیده ،(شما بگید انصافه ،آدم حوصله جیگر گوشش را نداشته باشه؟ )بهتر ادامه ندم چون داره اعصابم خورد میشه !

شب تصمیم گرفتم یه داستان جدید براش بگم (یه سی دی برای آرشیدم خریدم که 40تا داستان داره ویه عالمه شعرهای بچه گونه اینو گذاشته بودم توی ماشین که هر وقت باهم بیرون میریم گوش کنه که دیروز خودم تا اداره گوش کردم وقصه از اونجا یادم اومد )خلاصه شروع کردم به قصه گفتن که وسطش آرشیدا پشتش را کرد به من و گفت این خیلی زشه ،قصه اشن بگو ،من دوسش ندارم ،اصن ساکت باش می خوام بخوابم .این هم نتیجه اخلاقی داستان جدید .گریه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان بهار
6 مرداد 91 20:08
وای نی نی کوچولو. تو چقدر نازی. چه ناز خوابیدی. الهی رویاهای زیبا ببینی. به وبلاگ بهار من هم سری بزن. چند ماهی ازت بزرگتره ولی مثل خودت ماهه


مرسی عزیز دلم . حتما .
Nasrin
12 مرداد 91 7:44
ghorbunet beram ke az hala zede hal zadano yad gerefti, khale man kheili dustet daraaaaaaaaaaaaaaam


خاله جون ،دلمون برات کلی تنگ شده ،پس کی میای ؟
دخملی
14 مرداد 91 2:21
ای خاله قربون اشنگ گفتنت بشه
امروز14 مرداد تولدته فک کنم
مبارک باشه
تو متولدین امروز دیدمتون


ممنون عزیز دلم .
رادین عشق زندگی
14 مرداد 91 10:23
کوچولو نازنازی تولدت مبارک[hr


ممنون عزیز دلم .
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 مرداد 91 10:28
عزيزه دلم تولدت مبارك


ممنون از لطفتون
نگین مامان رادین
14 مرداد 91 11:47
این هم کادوی من و رادینم برای فرشته ی ناز کوچولو
تولدت مبارک
http://www.golforoush.com/Media/Image/Product/2010/12/1373_634291609093752500_l.jpg


ممنون عزیز دلم .
سعید
14 مرداد 91 17:37
با انتخاب کد آهنگ مورد علاقه خود وبلاگی جذاب داشته باشید. کد آهنگهای ایرانی کد آهنگهای خارجی کد آهنگهای کودکانه کد آهنگهای تیتراژ سريال ها کد آهنگهای مذهبی و .... ---------------مرجع کد آهنگ--------------------- SMA-2010.niniweblog , SMA-2010.blogfa
مامان فافا
14 مرداد 91 18:59
سلام عزیزم تولدت مبارک به ما هم سر بزنید
کیامهر
17 مرداد 91 12:30
جون دلم عزیزم دخمل باهوش