آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

تدارک تولد

1392/7/27 16:37
نویسنده : مامان آرشیدا
924 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه 27/7/92رفتیم اصفهان و من در فکر بودم که برای 28/7که تولد بابا اسی بود چه کار کنم ولی خوب یکروزه چه کار می تونستم بکنم ؟دلم می خواست غافلگیرش کنم ولی تجربه برنامه ریزی برای تولد آرشیدا و اجرا نشدنش دلسردم کرده بود چون کلی برنامه ریزی کردم و کلی فکرهای قشنگ که هیچکدام اجرائی نشد و با اینکه دوبار برای آرشیدا به مناسبت تولدش کیک گرفتیم و به اصطلاح تولد گرفتیم ولی دخترکم یه جشن با کلی بچه می خواست و همش میگفت تولد منه و دوستام را می خوام دعوت کنم .در این فکرها بودم که مادر شوهرم تماس گرفتند که می خوام برای تولدفردا شام درست کنم و من هم از خدا خواسته پس از مشورت با مریم جان (خواهر شوهر عزیزم )شروع به تدارک یه جشن تولد دونفره برای آرشیدا و بابا اسی کردیم .همون موقع با بابا منصور عزیز رفتیم یه کیک زنبوری سفارش دادیم و بعد کلی تور برای لباس آرشیدا خریدم و تزئینات و کلی بادکنک و کم کم شور و هیجان پیدا کردیم .و شب تا ساعت 2مشغول درست کردن دامن توتو بودم که قبلا از وبلاگ آرشیدا جون طرز درست کردنش را یاد گرفته بودم و صبح هم دادم مامان منیر تا بالاتنه اش را درست کنند وتا عصر که تزئینات تمام شدو البته مامان منیر و خواهر های عزیزم با بچه های نازشون دعوت بودندورفتیم خونه مادر شوهرم و اونجا یه جشن رویائی با کلی مهمون گرفتیم و آرشیدا هم کلی خوشحال و در حال رقص بودو با بچه ها کلی بازی کردند و خوش گذروندند.و تمام زحمت هم افتاد گردن مادر شوهر عزیزم که البته با کلی عشق و علاقه انجام دادند وایشالا بتونم براشون  جبران کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 آبان 92 13:19
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا که علي نور بود سايه ندارد عيد غدير مبارک
مامان کیامهر
4 آبان 92 13:57
مبارک باشه .چه خوب و عالی .عروس به این خوبی و نوه به این نازی دارن چرا که نه؟


نظر لطفتونه عزیزم .ما غیر از زحمت براشون نداریم.