آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

معضلات سفر

1392/5/1 11:54
نویسنده : مامان آرشیدا
209 بازدید
اشتراک گذاری

-مامان کی میریم اصفهان ؟

-٤شنبه

-پس بلیط رزروکن

-نمیخاد شاید با بابا بریم .

-نه با اتوبوس سفیده بریم .

-چرا ؟

-خوب بهتره، پیش هم میشینیم .مهتابم میبریم (عروسک دستکشی )،کتاب میخونیم، میوه میخوریم .خیلی باحالتره !!!!

یکی از معضلات اساسی ما در مسافرت ،بی تابی آرشیداست از اول مسیر شروع میکنه چرا نمی رسیم ؟پس کی میرسیم ؟خسته شدم و قرقرقرو......

تا اینکه حسابی کلافه میشیم ولی متوجه شدم که وقتی با اتوبوس میریم بیشتر بهش خوش میگذره و مسیر هم کوتاهتر به نظر میرسه .حتما متوجه شدید چرا ..

چون در مسیر کنارش میشینم باهاش حرف میزنم و بازی میکنیم و کتاب می خونیم و برای حرکت با اتوبوس من باید یک کیف پر وسیله بر دارم تا هر لحظه یه بازی تازه بکنم تا آرشیدا با قر زدن مزاحم دیگران نشه البته خودش هم با تمامی مسافرها ارتباط برقرار می کنه و مدتی از مسیر را سرگرم میشه ولی وقتی باماشین  میریم بیشتر من و بابا با هم حرف میزنیم و آرشیدا عقب احساس تنهائی میکنه ...باید یه فکری برای این معضل بکنم ....اکه راه حلی دارید بگید خوشحال میشم کمکم کنید .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیامهر
2 مرداد 92 13:33
دل کندن از همسر محترم ، نشستن در صندلی عقب و .... لذت بردن از سفر دوستم




ممنون از راهنمائي مدبرانه !


مریم (مامان ثناجون)
7 مرداد 92 14:30
سلام خانمی اگه اصفهان هستید می تونید اهنگ تولد را از فروشگاه شادی تو خیابون وحید طبقه زیرین سکه طلا تهیه کنید البته اگه خرید داشته باشید سیدی اهنگ را اشانتیون بهتون میده خیلی زیبا بود من که راضی بودم..


ممنون عزیزم حتما سر میزنم .
مامان کوثری
7 مرداد 92 15:31
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامان کوثری
7 مرداد 92 15:33
اگر تم مورد نظرتون رو پیش ما سفارش بدین یه سی دی از ترانه های شاد تولد رو اشانتیون از ما هدیه می گیرید