آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

خانم خانوما

1391/4/24 13:40
نویسنده : مامان آرشیدا
657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،بعداز یه مدت به خاطر حمله سایبری دوباره امروز می تونم بنویسم .راستشو بخواید کم می نویسم ولی به همین مقدار هم اونقدر وابسته شدم که وقتی عسلکم پیشم نیست با این وبلاگ اروم میگیرم و راحتتر می تونم زمان را تحمل کنم .بعله آرشیدا دیگه خانوم شده کم شیر می خوره و دیگه مامی نمیشه .خانم خانوما را از وقتی تصمیم گرفتیم مامیش نکنیم تا حالا حتی یه خطا هم نداشته .خلاصه اینکه خودش اونقدر مواظبه که من حتی نمی تونستم فکرش را بکنم .(خدا را شکر )

 

دیشب که با آرشیدا رفتم پیاده روی یه لحظه ازش غافل شدم و دیدم که آرشیدا با یه بسته چیپس اومد و گفت مامان اینو خریدم، پولشم دادم !من با تعجب گفتم از کجا خریدی .سوپر و نشون داد و گفت از اونجا .پیش مغازه دار رفتم .با خنده گفت خودش خریده .نوش جونش با تعجب گفتم چه جوری ؟ گفت به من گفت عمو اینو بخرم ؟ من هم بهش دادم .مغازه دارکلی هم ذوق کرده بود و هرکاری کردم پولش رو نگرفت .

و اما از مهمونی خونه پدر شوهر :

پدر بزرگش سربه سر آرشیدا میذاشت آرشیدا میگفت بابائی نکن

بار دوم گفت بابا حسین نکن

دفعه سوم که بابابزرگش دست به کمر آرشیدا کشید گفت :ا زشه نتن (زشته نکن )

دفعه بعد با عصبانیت گفت :حجی نتتتتن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)