آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

نظرات (6)

مامان تیام
1 مهر 91 12:03
نازی ،چه دختر ماهی ،عزیز دلم با اون دوتا دندون خوشکل .ماشالا
پارمین
1 مهر 91 12:05
چقدر عوض شده ،ماشالا هر روز خوشکلتر میشه عزیز خوردنی من ،خاله جون به ما هم سر بزنید پارمین جون اندازه خودته !


خوشحال میشم اگه آدرستون را برام بذارید .
محمد طه
1 مهر 91 12:06
سلام عزیزم ،من شیفته خوابیدنشم .خیلی عکسش قشنگه .چه معصومانه خوابیده ،داره خواب فرشته ها را می بینه .


ممنون عزیزم .


Nasrin
2 آبان 91 5:10
khale man ghorbunet beraaam, merc Sima junam ke ax mizari, az khodetam bezar, Sima axe khanevadegi bezar . kheili kheili kheili delam baratun tang shodeeee


عزیز دلم ما هم دلمون برات تنگ شده .محل کارم عوض شده برای همین تا یه مدت نمی تونم پست بزارم .ولی به محض اینکه اینترنتم وصل شد ادامه می دم . قربونت برم عزیزم .
عمو احسان
1 دی 91 16:42
بسیار بسیار زیبا


mamnoon amoo joon kheili delemoon baratoon tang shode .
مامان امیررضا
2 دی 91 0:32
سلام دوست من با افتخار لینک شدین همشهری عزیز