آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

مکیدن انگشت

1391/6/1 11:21
نویسنده : مامان آرشیدا
234 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه من آخه چرا انگشتت رو می خوری ؟این روزا کلی فکرمون رو مشغول کردی .آخه یکی نیست بگه آخه این همه چیز خوشمزه برای خوردن هست ولی تو همچنان بر مکیدن انگشت اصرار داری . 3روزه که من و بابائی تصمیم گرفتیم این عادت را از سرت بندازیم .علیرغم مخالفت همه که کلی از این کارت خوششون میاد ولی ما یه لاک بیودرما بدون ضرر و مناسب برای کودک زیر 3سال خریدیم تا انگشتت تلخ بشه و دیگه نخوری که عاقبت این کار فقط برای یک روز خوب بود ولی از روز دوم با بد اخلاقی و عصبی شدن تو روبرو شدیم تازه فرقی نکرده توی خواب می خوریش .دیشب گفتم شاید تلخی لاک از بین رفته که داری انگشتت را می مکه که انگشتت را امتحان کردم دیدم مثل زهر مار تلخه و نمی دونم چه لذتی داره که با وجود همه تلخی تحمل می کنی و باز هم می مکی .مامان جونم چی کار کنم .آخه من خیلی خیلی دوستت دارم .فکر می کنم کارمون اشتباهه.باید تا 3سالگیت صبر کنیم .شاید از سرت بیفته .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ldkh
1 شهریور 91 11:23
سلام خوبی؟ دلم گرفته بود امدم وبلاگتون وبلاگت عالیه عزیزم خیلی خوشحالم با وبلاگ زیبات اشنا شدم من مینا هستم یه مشکل در وبلاگ دارم ممنون می شم الان بیایید کمکم کنید این هم ایمیل منه اد کنید منتظرتونم مرسی m8mina@yahoo.com

سلام عزیز دلم ،ممنون ،من صبحها دسترسی به ایمیل ندارم .اگه مایلید تو نی نی گپ صحبت می کنیم.