آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرشیدا فرفرک مامان و بابا

نقاشی و پارک گردی

1391/2/4 9:07
نویسنده : مامان آرشیدا
639 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکس  یکسالگی عسلم

 

   دیروزظهر وقتی رفتم خونه  با صحنه جالبی مواجه شدم . دیدم دختر گلم تمام سرامیکا را با یه پاستل آبی رنگ کرده بود تا جائی که معلوم بود پاستل تمام شده بود .بهش گفتم این چیه ؟ با یه قیافه حق به جانبی گفت : آبا . بین همه آبا یه چیزی با پاستل مشکی کشیده بود که خودش گفت :بابا . عزیز دلم آبا و بابا رو با هم کشیده بود .آنقد خوردنی که دیگه یادم رفت دعواش کنم و بگم فقط رو کاغذ نقاشی کن . البته راحت پاک شد .

                           niniweblog.com

دیروز عصر باهم رفتیم پارک البته بابائی هم آخرش طاقت نیاورد کتاباش رو ول کرد و اومد پیش ما . آخه قیافه دخملم وقتی تاب بازی میکنه و می خونه تاب تاب عببببباشی ،خدا منو ننننننن .(آخرشو فقط صداشو در میاره )واقعا خوردنی میشه .البته منو حسابی خسته کردی چون به اسباب بازیهای کوچیک راضی نمی شی و هر چی بگیم سرسره های پیچ در پیچ مال بزرگتراس قبول نمی کنی !وسط بازی هم یه باره گفتی مامان ،دیل ،گوشنه! یعنی گرسنمه !البته مامان به به برات اورده بود که با خوشمزگی هرچه تمام تر خوردی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیامهر
4 اردیبهشت 91 10:48
سلااااااام مامان سیمای با حال . خوبی آفرین خیلی کار خوبی کردی واسه آرشیدا جون وب ساختی. چقدر خوشمل و خوشمزه شده این گل دخمل. از طرف من 1000 تا ماچش کن . به امید دیدار
مامان آرشیدا قند عسل
2 خرداد 91 12:38
سلام عروسک تو چقدر جیگری نفسسسسس
مبین فرفری
5 خرداد 91 3:23
عزیزما هم که فرفری


سلام فرفرکها بامزه ترند،مگه نه !